Keskiviikkona meillä oli kirjaesitelmiä ja vähäsen kuvista ja Minna tuli pitämään ranskan oppia.
torstaina meillä oli ekalla tunnilla oli musaa ja sen jälkeen me saatiin matikan kokeet.Sitten me mentiin syömään ruokana oli lihaperuna soselaatikkoa. Ja sen jälkeen oli välitunti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti