maanantai 3. helmikuuta 2014

3.2.2014

Aamulla meillä oli aamun avaus.Sen jälkeen meillä oli äikkää  siellä me
leikattiin sanomalehdistä sanoja eri luokkiin.Liikkatunnilla me pelattiin cootie cathcereillä.Sitten oli matikan koe.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti