Tänään teetin oppilailla pari testiä, jotka valmistelevat oppilaita viimeisiin matikan ja äidinkielen isoihin kokeisiin. Tänään oli oppilaskunnan järjestämä hattupäivä ja luokassa näkyikin hauskoja hattuja. Muutamat oppilaat olivat itse tuunanneet tosi huvittavia keväisiä päähineitä. Päivän lopuksi äänestimme parasta hattua ja kotitekoinen hattu vei voiton.
Meillä oli tänään kolme taksvärkkiläistä töissä Kaurialan koulusta. Susanna ja Ellen ovat aikoinaan olleet minun opetuksessani ja Maiju tuli heidän rohkaisemanaan mukaan. Tytöistä oli tosi paljon apua. Kuvistunneilla he toimivat ryhmänvetäjinä kun laadimme ruokaloihin mainosjulisteet "Makuja maailmalta" -ruokalakisaa varten. Kisailemme ensi viikolla siitä kumpi ruokala heittää vähemmän kansainvälisiä makupaloja biojätteeseen.
Samaan aikaan teimme lasitteita saviruukkuihin pienryhmissä. Saa nähdä millaisia savikipoista tulee lasituspolton jälkeen. Värin lopullinen sävy on täysi mysteeri!
Hauskaa vappua ja minilomaa kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti