torstai 17. huhtikuuta 2014

KIRKKO JA PÄÄSIÄIS YLLÄRI PYLLÄRI

 


TÄNÄÄN  me käytiin kirkossa. siellä oli pappi joka kertoi meille kaiken mitä pääsiäisenä tapahtui! Se oli väärin tehty Jeesus ei tehnyt MITÄÄN PAHAA Jeesus kuoli jotta me pääsisimme synneistämme. sitten me lähdettiin kirkosta pois kirkosta koululle.sitten meillä oli pääsiäis jahti jossa me piilotettiin ja etsittiin yllätyksiä!siten meillä eli b ryhmällä oli mmatikkaa ja a ryhmällä oli englantia nyt meillä on yllliä ja sitten lähdetään lomalle!!!!!!!






                                HYVÄÄ  PÄÄSIÄISTÄ!!!!!!


                                                            T: ÅSA JA LOTTA POTTA!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti