maanantai 14. huhtikuuta 2014

Paljon Äikää


  • Ekalla tunnilla oli Uskontoa/ET
  • Loput tähän saakka on ollut Äikkää
  • Ruokana oli Täysjyvä pastaa ja Jauhelihakastiketta
  • Loput oli Äikkää
  • Ennen välkkää katsoimme Movie Makerilla tehdyt elokuvamme
  • Jonka jälkeen oli välkkä ja välkällä kuulemma pelattiin jalkapalloa


PS. Ekalla välkällä pelattiin myös jalkapalloa peli päätty 2-1 B-ryhmä voitti muistaakseni.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti