- Ekalla tunnilla oli Uskontoa/ET
- Loput tähän saakka on ollut Äikkää
- Ruokana oli Täysjyvä pastaa ja Jauhelihakastiketta
- Loput oli Äikkää
- Ennen välkkää katsoimme Movie Makerilla tehdyt elokuvamme
- Jonka jälkeen oli välkkä ja välkällä kuulemma pelattiin jalkapalloa
PS. Ekalla välkällä pelattiin myös jalkapalloa peli päätty 2-1 B-ryhmä voitti muistaakseni.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti