T: Kiva Nea ja hauska Maria ! BEST XD !
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
keskiviikko 2. huhtikuuta 2014
Vieton päivä !
Tänään oli ruokana puuroa ! Se oli maukasta ja hyvää. Me tykättiin ! Meillä oli tänään oppituntina kiehuttava matikka ja söpö äidinkieli. Se oli hyvin mukavaa ! Meillä on kohta kaikki pelissä, ja kaikki odottaa sitä päivää innoissaan ;) ! Välkällä kaikki leikkii yhessä sovussa. Koulu on kivaa. Se on myös kivaa että meidän rakas opettaja Jenni ei ole ennään kipeä. Jenni on paras opettaja koko plösössä mailmassa :) Kaikki meidän koulun tyypit on viettomia. Me tarkistettiin läksyt. Kukaan melkein ei saanut unohdusta. Jenni oli siitä hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin iloinen. Me rakastetaan meidän vanhempia ja Jenniä. Mutta myös sisaruksia.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti