keskiviikko 2. huhtikuuta 2014

Vieton päivä !

Tänään oli ruokana puuroa ! Se oli maukasta ja hyvää. Me tykättiin ! Meillä oli tänään oppituntina kiehuttava matikka ja söpö äidinkieli. Se oli hyvin mukavaa ! Meillä on kohta kaikki pelissä, ja kaikki odottaa sitä päivää innoissaan ;) ! Välkällä kaikki leikkii yhessä sovussa. Koulu on kivaa. Se on myös kivaa että meidän rakas opettaja Jenni ei ole ennään kipeä. Jenni on paras opettaja koko plösössä mailmassa :) Kaikki meidän koulun tyypit on viettomia. Me tarkistettiin läksyt. Kukaan melkein ei saanut unohdusta. Jenni oli siitä hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin hyvin iloinen. Me rakastetaan meidän vanhempia ja Jenniä. Mutta myös sisaruksia.

  T: Kiva Nea ja hauska Maria ! BEST XD !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti