torstai 3. huhtikuuta 2014

PITKÄ TORSTAI

Tänään tulimme kouluun  me mentiin pelaan ketju hippaa ja poltto palloa kun kellot soi me menimme sisälle. Tänään  oli hyvää sitruuna kalaa saatiin unohdus laput. Jee kivaa keskiviikkona on kaikki pelissä turnaus.ekalla tunnilla oli musiikkia, musiikissa me laulettiin.B ryhmällä oli matikkaa ja a ryhmällä oli enkkua.Äidinkielen tunnilla me tarkistettiin läksyt. Vimpalla tunnilla b ryhmä tekee ystävännyörit loppuun ja alotetaan kangaskassien painokuvia. A ryhmällä oli puukässää.Hyvää päivän jatkoo kaikille!                                                                                 







        kirjoittajat nauru kaksoset :Nea Juliana

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti