maanantai 7. huhtikuuta 2014

pääsiäisvaellus

Olimme tänään pääsiäisvaelluksella Poltinahonseurakuntatalolla saimme sieltä rukouskivet, suklaamunat ja keksin ja mehun. Kun tulimme satoi aika paljon ja olimme aika märkiä. :-)

T:Siiri ja Reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti