Tänään suunniteltiin yhdessä kevätjuhlaohjelmaa ja mitä kukakin haluaa tehdä juhlan eteen. Meidän luokasta löytyy ainakin paljon innokkaita esiintyjiä! Myös ideoita löytyi hirveä määrä. Meinasin hukkua ideoihin, joten varmasti saamme esityksestä hauskan ja energisen.
Äidinkielen tunnilla kirjoitettiin kirjoitelmia, joita on nyt työstetty viikon ajan. Kolmasosa oppilaista sai kirjoitelman valmiiksi tunnilla ja lopuille annoin sen viimeistelemisen kotitehtäväksi. Saanpahan vappuvapaille jotain luettavaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti