tiistai 15. huhtikuuta 2014

Uintireissu

Olimme uimassa siellä oli kivaa. Tänään oli ruokana kalaa salaattia ja perunamuussia . tänään oli myös musiikkia muuta ei tänään  ollut.

t: Rosanna Noa ja Siiri :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti