Terveiset kumirouheen tuoksuiselta jalkapallohallilta!
Pelasimme kolme peliä, joista kaksi voitimme, vaikka eihän siellä pisteitä laskettu. Ensimmäinen peli oli Kirkonkulman 3c:tä vastaan ja se päättyi muistaakseni 6-2. Seuraava peli oli Kirkonkulman 3a:ta vastaan ja sen me hävisimme 4-3 aivan viimeisellä minuutilla. Viimeinen peli oli FC Ortelaa vastaan ja sen voitimme 8-1, jos muistan oikein. Reissu meni kokonaisuudessaan kivasti.Oli kannustusta ja taukojoogaa sekä väliaikapallottelua. Lopuksi halukkaat saivat tukea HJS:n toimintaa tuhlaamalla 2-3 € kanttiinissa.
Uhkasin, että mahdollisesti pidän Mitä osaan-testin hallilla, mutta taidan pitää sen vasta huomenna. Kotona kannattaa siis lukea IKJ:tä ja kerrata murtolukulaskuja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti