Tällä viikolla ei ole kukaan ehtinyt kirjoitella. Tämä johtuu varmaan siitä, että järjestäjät ovat mieluummin menneet välitunniksi ulos potkimaan palloa, varsinkin kun haasteottelut ovat maanantaina edessä. Asiat tärkeysjärjestykseen!
Kerron sen verran, että yllin kokeen ja enkun tunnin jälkeen sukelsimme Kalevalan maailmaan. Oppilaat olivat Kalevala-vaelluksella, jossa tutustuttiin Kalevalan hahmoihin, kirjoittajaan ja tarinoihin. Oppilaat olivat tosi innoissaan ja niin tietysti minäkin!
Aurinkoista viikonloppua!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti