torstai 29. tammikuuta 2015

Hiihtopäivä

Tänään ehdimme pitää matematiikan päässälaskut ja vähän kerrata jakolaskuja sekä katsoa muutamia PowerPoint-esityksiä ennen kuin lähdimme syömään ja Apparalle. Saimme tavaroille autokyydin, mikä helpotti siirtymistä huomattavasti. Hiihdimme yhdyslatua moottoriradalle. Suurin osa oppilaista lähtikin radan takalenkille sivakoimaan, vaikka tarkoituksena oli alunperin hiihtää vain peruslenkkiä. Hiihtoretki piti sisällään mm. katkenneet sauvat, hukkuneen pidikepussin, itsensä voittamisen tunteita, hikeä ja vauhdin hurmaa. :)

Läksy:

Matikka: moniste loppuun


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti