Lähdimme aamulla klo 4.45 Hämeenlnnasta ja lento Lontooseen kesti kolme tuntia. Seikkailumieltä metroissa, junissa ja bussissa. Pääsimme messualueelle vasta kolmen aikaan. Olemme ehtineet kokeilla erilaisia oppimspelejä ja mm. älylattiaa. Älylattiaa oli huippu kiva ja innostava! Sen avulla pystyi harjoittelemaan vaikka muistipeliä Euroopan lippuja tai pelaamaan jalkapalloa.
Tämä blogi toimii avoimena tiedotuskanavana koulusta koteihin. Blogista voi tarkistaa esimerkiksi läksyt, jotka järjestäjät kirjaavat blogitekstiin päivittäin. Tiedot tulevista tapahtumista ja liikunnasta ovat oikealla sivupalkissa. Blogissa ei mainita nimiä eikä muita henkilökohtaisia tietoja, koska blogi on kaikkien luettavissa. Oppilaat ovat nyt alkaneet itse päivittää blogia, jolloin he ovat halunneet laittaa nimensä kirjoituksen perään.
keskiviikko 21. tammikuuta 2015
Terveiset Lontoon Bett-messuilta!
Hei oppilaat!
Lähdimme aamulla klo 4.45 Hämeenlnnasta ja lento Lontooseen kesti kolme tuntia. Seikkailumieltä metroissa, junissa ja bussissa. Pääsimme messualueelle vasta kolmen aikaan. Olemme ehtineet kokeilla erilaisia oppimspelejä ja mm. älylattiaa. Älylattiaa oli huippu kiva ja innostava! Sen avulla pystyi harjoittelemaan vaikka muistipeliä Euroopan lippuja tai pelaamaan jalkapalloa.
Lähdimme aamulla klo 4.45 Hämeenlnnasta ja lento Lontooseen kesti kolme tuntia. Seikkailumieltä metroissa, junissa ja bussissa. Pääsimme messualueelle vasta kolmen aikaan. Olemme ehtineet kokeilla erilaisia oppimspelejä ja mm. älylattiaa. Älylattiaa oli huippu kiva ja innostava! Sen avulla pystyi harjoittelemaan vaikka muistipeliä Euroopan lippuja tai pelaamaan jalkapalloa.
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti