keskiviikko 21. tammikuuta 2015

Terveiset Lontoon Bett-messuilta!

Hei oppilaat!
Lähdimme aamulla klo 4.45 Hämeenlnnasta ja lento Lontooseen kesti kolme tuntia. Seikkailumieltä metroissa, junissa ja bussissa. Pääsimme messualueelle vasta kolmen aikaan. Olemme ehtineet kokeilla erilaisia oppimspelejä ja mm. älylattiaa. Älylattiaa oli huippu kiva ja innostava! Sen avulla pystyi harjoittelemaan vaikka muistipeliä Euroopan lippuja tai pelaamaan jalkapalloa.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti