perjantai 9. tammikuuta 2015

ei mitään erikoista

Katsoimme aamulla kalenterin, mutta sen te jo varmaan tiesitte, sillä se tapahtuu joka ainoa aamu, heh heh. Mutta siis, asiaan asiaan.. tänään meillä oli matikan tunti, jolloin me laskettiin matikkaa, miten tavallisestikkin. Myös tännään oli äidinkieltä, jolloin me ei laskettu äidinkieltä, vaan kirjoitettiin äidinkieltä, heh heh. Tänään myös me mentiin ruokajonoon, mutta ennen sitä me pestiin kädet, että kädet eivät olisi likaiset (no, miksi niitä käsiä pestäänkin, heh heh). Tänään oli ruokana ruokaa, ja se oli ihan hyvää. Muuten tänään ei tapahtunut mitään erikoista, kukaan ei valloittanut mailmaa tai mitään semmoista jännää. Tänään oli tavallinen päivä, jolloin opillaat menivät kouluun ja opiskelivat, kunnes menivät kotiin, heräsivät ja menivät uudestaan kouluun ja niin se jatkuu koko elämä. Mutta tänään tapahtui myös yksi suuri asia, nimittäin meillä LOPPU NYT KOULU JEE! Mutta joudumme menemään sinne taas maanantaina. Joten hyvää ja onnelista viikonloppua joka ikiselle! MOIKKAAAAA

Maria ja Lotta <33

Läksyt:

A-ryhmä: enkun läksyt
B-ryhmä: matikka mökki 3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti