keskiviikko 14. tammikuuta 2015

Kuvaamataitoa

Tänään 4c:n oppilaat olivat Heinin luona Kultakauden taiteilijoihin tutustumassa. Minulla oli 4e tutkimassa lähiympäristön arkkitehtuuria. Kuvispalkit pyörivät nyt viiden viikon ajan aina keskiviikkoisin.

Läksyt:

Matikka: moniste loppuun
Äidinkieli: Harjoittele tiedonhankintakokeeseen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti