Tänään 4c:n oppilaat olivat Heinin luona Kultakauden taiteilijoihin tutustumassa. Minulla oli 4e tutkimassa lähiympäristön arkkitehtuuria. Kuvispalkit pyörivät nyt viiden viikon ajan aina keskiviikkoisin.
Läksyt:
Matikka: moniste loppuun
Äidinkieli: Harjoittele tiedonhankintakokeeseen
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti