maanantai 12. tammikuuta 2015

Tavallinen koulupäivä koulussa

Tänään me tultiin kouluun, niinkuin yleensä. Mutta siis asiaan asiaan.. meillä oli tännän uskonnontunti, sen jälkeen yllintunti. Yllintunnilla me katsottiin videoita, eri maiden tavoista, luonnosta JNE. Sitten me mentiin syömään ruokaa. Ja sen jälkeen a-ryhmä meni matikan tunnille laskemaan ja b-ryhmä enkun tunnille enkuttamaan. Seuraavaksi meilllä on musiikkia ja silloin me soitamme nokkahuilua silllee jännästi.


Maria ja Siiri

Läksyt:

Uskonto: s. 56-57 tehtävät 1-3
Ylli: lue s. 72-73 ja tee tehtävät 1-2 vihkoon
Matikka: mökki 3 ja s. 8-9 tehtävät 1-4 loppuun
Musiikki: Harjoittele sävelet c2 ja d2 sekä laulut (Satu meni saunaan ja Ukko Nooa)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti