tiistai 27. tammikuuta 2015

tiistai 27.1. luistelukarsinnat

Heippa!

Tänään luisteltiin koulun sisäiset luistelukarsinnat lumipyryssä koulun kentällä. Olin tosi iloinen meidän luokan panostuksesta! 3.-4.luokkia lähtee edustamaan peräti kolme 4c-luokkalaista, ehkäpä jopa neljä. Kisat sujuivat hienosti ja hyvässä hengessä.

Huomisen ope on Liikkuva koulu-seminaarissa Tampereella ja torstaina nähdään taas! Haimmo jo sopivankokoiset lainamonot, sukset ja sauvat torstain hiihtoretkeä varten valmiiksi.

Läksyt:

Äidinkieli:oma hölömläistarina loppuu, ja s. 77 teht. 1-2
Matikka: harjoittele huomiseen matikan kokeeseen
Ylli: Moniste Norjasta ja lue s. 80-81

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti