perjantai 30. tammikuuta 2015

Kaikenlaista kässää

Tänään käsitöissä B-ryhmän kanssa värjättiin kangasta, poistettiin kankaasta väriä, huovutettiin ja silitettiin. Tunnit menivät siis vauhdilla. Valitettavasti muutama väriroiske saattaa löytyä hihansuusta tai lahkeesta. Homma oli kivaa ja tulokset hienoja.

Puhuimme kevään retkestä B-ryhmäläisten kanssa käsitöiden lomassa. Osa haaveili, että voisimme tehdä retken Tampereelle Leenaa moikkaamaan. Osa unelmoi kirkkovenesoudusta. Oikeasti olemme menossa yökouluun Syöksynsuuhun toukokuussa 4e-luokan kanssa.



Äidinkielen tunti meni Cross Fit-kyytien selvittelyyn ja evästilauksiin sekä hiihtokisailmoittautumisiin. Maanantaina tarkistetaan keskiviikkona annettu läksy.

Läksy:

Matikka (b-ryhmä): mökki 10


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti