maanantai 19. tammikuuta 2015

maanantai 19.1.

Starttasimme päivän uskonnolla. Uskonnon jälkeen oli ylliä. Ruokana oli makkarakastiketta ja perunaa. Sitten a-ryhmällä oli matikkaa ja b-ryhmällä enkkua. Sen jälkeen on musiikkia.





KOTILÄKSYT
uskonto: lue s.58-59 ja tee teht 1-3 opettele isä meidän- rukous.
ylli: moniste loppuun
matikka: (vain a-ryhmä) mökki 6 ja s.15 loppuun
enkku: (vain b-ryhmä) s.92 kokonaan




T: Siiri ja Rosanna 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti