torstai 29. tammikuuta 2015

Terveiset Liikkuva koulu -seminaarista Tampereelta

4c:llä oli matikan koe, äidinkieltä ja kuviksessa omakotitaloarkkitehtuuria. :)

Läksy:

Äidinkieli: s.80 teht. 3-4

Itse olin Tampereella kuuntelemassa mm. Timo Polarin luentoa ja keskustelemassa oppimisympäristöjen toiminnallistamisesta rehtori Arto Nykäsen kanssa. Opimme uuden oppilaslähtöisen liikuntatuntipedagogiikan nimeltä CDG (creating and developing games) sekä saimme vinkkejä erilaisista sovelluksista ja QR-koodin käytöstä liikuntayhteyksissä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti