torstai 22. tammikuuta 2015

Terveiset Bridge Academy Hackneystä

Tänään seikkailumieltä bussilla, metrolla ja junalla kouluvierailulle. Kiertelimme matematiikkaan erikoistuneessa koulussa, jonka nuorimmat oppilaat olivat meidän 4.luokkalaisten ikäisiä. Siellä käytettiin aika paljon Ipadeja opetuksessa. Smart-edustajat esittelivät meille Notebook14-versiota, jossa on mm. paremmat interaktiiviset työkalut ja hyviä uusia ongelmanratkaisutehtäviä. Koulu oli mielenkiintoinen. Oppilailla oli kouluasut ja he olivat tosi sivistyneen näköisiä. Koulu näytti laivalta ja sijaitsi kanavan varrella.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti