tiistai 20. tammikuuta 2015

Starttasimme tänään äidinkielellä. Sen jälkeen oli äikän harjoituskoe. Sitten on ylliä sitten matikkaa ja enkkua. Tänään ruokana oli ohrasuurimopuuroa. Se oli hyvää.    











T: Rosanna XD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti