Tänään aloitimme Allu-testin parissa. Menimme välkälle vasta kun kellot soi. Privaty välkältä tullessa menimme suoraan kuvisluokkaan. Siellä maalasimme norpat ja väritimme talomme loppuun. Sitten oli ruokailu. Ruokana oli kanakeittoa, ruisleipää ja mansikkakiisseliä. Matikassa harjoittelimme vaiheittain laskemista ja seuraavaks on vielä ylliä.
KIRJOITTAJAT: ALEKSI JA EERO
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti