tiistai 31. maaliskuuta 2015

Tiistai 31.3.

 Äikän läksy on s.103 tehtävä 4. Tänään menimme minimessuihin siellä kiersimme rasteja. Sen jälkeen me teimme norpat loppuun sitten koristelimme rairuohokupit jotka teimme maitopurkeista.
Sen jälkeen piirsimme omat kuvamme loppuun niitten malliksi otimme kotoa tuotuja valokuvia.
sitten menimme syömään ruokana oli mantelikalaa ja perunaa myös salaattia. Ruuan jälkeen oli välitunti välitunnin jälkeen oli englantia .Sen jälkeen pääsimme kotiin. 


terveisin Aleksi.v.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti