Sen jälkeen piirsimme omat kuvamme loppuun niitten malliksi otimme kotoa tuotuja valokuvia.
sitten menimme syömään ruokana oli mantelikalaa ja perunaa myös salaattia. Ruuan jälkeen oli välitunti välitunnin jälkeen oli englantia .Sen jälkeen pääsimme kotiin.
terveisin Aleksi.v.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti