maanantai 9. maaliskuuta 2015

NORMAALIA JA NIIN EESPÄIN


MOI! NIINKUIN VARMASTIKIN TIESITTE MEILLÄ ALKO KOULU USSALLA.JA NYT MEILLÄ ON VÄLKKÄ JA MÄ VAAN ISTUN JA KIRJOITAN TEILLE ELI OLKAA KIITOLLISIA! SEURAAVAKS MEILLÄ ON YLLIÄ AI NIIN JOO ELI USSASSA MEILLÄ OLI YKS KUORO HARJOITUS HOMMELI JOKA SITTEN ESITETÄÄN PÄÄSIÄIS KIRKOSSA JA OSA HARJOITTELI JOITAIN NÄYTELMIÄ JOTKA ESITETTIIN LUOKALLE YLLIN JÄLKEEN ON ENKUN KOE JOSSA TOIVOTTAVASTI MENESTYTÄÄN! JA YHTÄKKIÄ ALAKERRASTA KUULUU KAUHEETA MELUA KUN MÄ YRITÄN KESKITTYÄ TEIDÄN VIIHDYTTÄMISEEN JA ENKUN JÄLKEEN ON MUSAA JNE JNE !



 T. MÄ ELI LOTTA 

Läksyt:

Ylli: lue s. 96-97 ja keksi kysymys Poliisille nettiturvallisuudesta

Musiikki: Harjoittele vähintään neljä säveltä sisältä musiikkikappale nokkahuilulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti