Tänään jatkoimme satujen kirjoittamista. Pari ensimmäistä satua jo valmistuikin. Yllissä puhuimme kiusaamisesta ja katsoimme muutamia KiVa-koulun videoita, joissa kerrottiin millaista on piilokiusaaminen. Oppilaat puhuivat videoista vielä ruokailussakin, vaikka puheenaihe vaihtuikin sitten pian alkuopetuksen muistelemiseksi. Aloitimme vähän jakolaskun ja kertolaskun yhteyden opettelemista. Jatkamme aihetta huomenna.
Läksyt:
Ylli s. 93 teht. 2-3
Matikka s. 40 teht. 2
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti