tiistai 3. maaliskuuta 2015

KiVa ja kirjoitelmia

Tänään jatkoimme satujen kirjoittamista. Pari ensimmäistä satua jo valmistuikin. Yllissä puhuimme kiusaamisesta ja katsoimme muutamia KiVa-koulun videoita, joissa kerrottiin millaista on piilokiusaaminen. Oppilaat puhuivat videoista vielä ruokailussakin, vaikka puheenaihe vaihtuikin sitten pian alkuopetuksen muistelemiseksi. Aloitimme vähän jakolaskun ja kertolaskun yhteyden opettelemista. Jatkamme aihetta huomenna.

Läksyt:

Ylli s. 93 teht. 2-3
Matikka s. 40 teht. 2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti