keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Saunomista ja kisailua liikunnassa

Tänään oli aika erikoinen koulupäivä. Aamulla A-ryhmäläiset tekivät Ipad-elokuvia. Matikan tunnilla kerrattiin vähän laksujärjestysasiaa ja sitten olikin vuorossa ruokailu, liikuntatunti ja saunomista sekä eväitä.

Uusi järjestys

Kun pojat olivat saunassa, lakkailin saunan eteisessä tyttöjen kynsiä. Pojatkin olisivat saaneet kynsilakkaa, mutta kukaan ei sitten lopulta halunnutkaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti