Tänään meillä oli ekalla tunnilla ylliä. Yllissä me puhuttiin netti jutuista. Toisella tunnilla meillä oli kuvista. Sitten me menimme syömään. Ruokana oli possukastiketta ja perunaa. Syömisen jälkeen me jatkoimme kuvista. Kuviksessa me tehtiin norppia ja kirjotelmia. Enään meillä on matikkaa ja äidinkieltä.
Läksyt:
Ylli: Lue s. 99 ja tee tehtävä 3
Matikka: harjoittele jakolaskukokeeseen Miten osaan-testin perusteella
Äidinkieli: s. 94 teht. 1
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti