perjantai 13. maaliskuuta 2015

Aurinkoinen perjantai

Tänään oli todella keväinen päivä. Välitunneilla oli vauhdikasta menoa ja ensimmäisellä välitunnilla soi musiikki hyvinvointiviikon viimeisen työpäivän kunniaksi. Käsitöissä muutamat oppilaat saivat pyyhkeensä ommeltua. Niistä tuli hienoja. Äidinkielessä jatkoimme sanaluokka-aihetta ja ryhmätunnilla oppilaat tekivät trailereitaan. Niistä tuli huippuhyviä!

Hyvää viikonloppua!

t:Jenni

Läksyt:

Äidinkieli: s. 95 teht. 2
Enkun läksyt A-ryhmäläisille

Harjoitelkaa matikan jakolaskuja ja nokkahuilulauluja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti