Tänään oli todella keväinen päivä. Välitunneilla oli vauhdikasta menoa ja ensimmäisellä välitunnilla soi musiikki hyvinvointiviikon viimeisen työpäivän kunniaksi. Käsitöissä muutamat oppilaat saivat pyyhkeensä ommeltua. Niistä tuli hienoja. Äidinkielessä jatkoimme sanaluokka-aihetta ja ryhmätunnilla oppilaat tekivät trailereitaan. Niistä tuli huippuhyviä!
Hyvää viikonloppua!
t:Jenni
Läksyt:
Äidinkieli: s. 95 teht. 2
Enkun läksyt A-ryhmäläisille
Harjoitelkaa matikan jakolaskuja ja nokkahuilulauluja.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti