Tänään aamulla kellot soi. Menimme maiseman musiikkiluokkaan, mutta Katri ope tuli sanoon että musa-ope on jossain. Sitten menimme musa-open luokkaan. Siellä ei ollut ketään. Sitten menimme luokkaan ja siellä ei ollut ketään. Menimme B-osan musiikinluokkaan. Siellä ei ollut ketään. Sitten menimme seminaarisaliin. Siellä se mus-ope oli. Sielä se istu kitara kädessä. Sitten katsoimme pienen esityksen ja pääsimme välkälle. Välkän jälkeen oli matikan tunti. Sen jälkeen oli ruokailu. Ruokana oli kebakoita ja perunamussia. Sitten oli biologian tunti. Nyt on välkkä. Seuraavaksi on enkun tunti ja A2-kielet.
Kirjoittajat: Aleksi ja Andre
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti