torstai 1. lokakuuta 2015

6-luokkien näytelmä

Tänään ensimmäisellä tunnilla meillä oli musiikkia. Seuraavalla tunnilla meillä oli matikkaa ja me teimme murtolukuja.Sitten me menimme syömään ja kattomaan 6-luokan näytelmää. Enään oli vain enkkua.



LÄKSYT:


MATIKKA: s.63 loppuun ja s. 64 kotitehtävät

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti