Tänään ensimmäisellä tunnilla meillä oli musiikkia. Seuraavalla tunnilla meillä oli matikkaa ja me teimme murtolukuja.Sitten me menimme syömään ja kattomaan 6-luokan näytelmää. Enään oli vain enkkua.
LÄKSYT:
MATIKKA: s.63 loppuun ja s. 64 kotitehtävät
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti