Tänään aloitimme b-ryhmän matikalla ja sitten tuli a-ryhmä a-ryhmällä oli matikkaa ja b-ryhmällä oli enkkua
historian tunnilla puhuttiin eri egyptin aiheista kuten lääkitsemisestä siihen aikaan teimme tutkimusta ja mennimme ruokailuun
Läksyt:matikka s. 67 loppuun ja kotitehtävät sivulta 68
Kirjoittanut:Eemu,andre
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti