Tänään aloitimme koulun Fykellä meille tuli testi atomeista sen jälkeen oli lukupalkki tunti, sen jälkeen menimme suunnistamaan kahtoi lammelle. sitten tulimme takaisin kouluun ja menimme ruokalaan. Ruokana oli palermon pastaa. sitten a-ryhmällä oli äikkää ja b-rihmä pääsi kotiin.
LÄKSYT:fyke s19 t1-3, moniste loppuun (äikkä)
kirjoittajat:andre ja akusti
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti