Tänään aloitimme historian tunnilla. Sen jälkeen oltiin koneilla me pelattiin niilä
kiva peliä. sen jälkeen oli välkkä, välkällä oltiin pikku kummien kanssa. sen jälkeen oli ruokailu ja enkkua sitten oli matikan tunti ja sen jälkeen musan tunti
LÄKSYT :
HISTORIA:
Lue s.32-37+ keksi 2 kysymystä+ s.37 t. 5
KIRJOITTANUT: ANDRE JA ALEKSI K.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti