keskiviikko 7. lokakuuta 2015

Kylmempi päivä

Tänään aloitimme historian tunnilla. Sen jälkeen oltiin koneilla me pelattiin niilä 
kiva peliä. sen jälkeen oli välkkä, välkällä oltiin pikku kummien kanssa. sen jälkeen oli ruokailu ja enkkua sitten oli matikan tunti ja sen jälkeen musan tunti




LÄKSYT :    
HISTORIA:
Lue s.32-37+ keksi 2 kysymystä+ s.37 t. 5




KIRJOITTANUT: ANDRE JA ALEKSI K.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti