maanantai 19. lokakuuta 2015

Urheilu Viikko

Tänään meille tuli uudet istumajärjestykset. Kaksi poikaa ja kaksi tyttöä vierekkäin tai kaksi tyttöä ja yksi poika taikka toisinpäin. Ruokana oli nakkikeittoa. Tänään oli A-ryhmällä aamulla matikkaa. B-ryhmä tuli kouluun ja siirtyi tekemään matikkaa taas kun A-ryhmä englantia. Sen jälkeen teimme omissa ryhmissämme historian työtä. Työ on hyvin mielenkiintoinen. Lähdimme sitten syömään ruokalaan. Kohta on käsityötä. A-ryhmällä on rättikässää ja B-ryhmällä puukässää. Sitten se vaihtuu. Jos on lisäkieli, niin lähtee opiskelemaan sitä. Tämä viikko on urheiluviikko. Hyvää viikkoa kaikille.

T. Maria ja Rosanna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti