torstai 22. lokakuuta 2015

KORISPÄIVÄ - lyhyt ja ytimekäs

LÄKSYT:

KE 21.10.
UE: Lue s. 20-21 ja tee tehtävä 1 vihkoon
BG: Lue s. 22-23 ja tee moniste kasvien luokittelusta
ÄI (B): Lue s. 42 ja tee s. 43 teht. 3 kotona vihkoon

TO 22.10.
BG: Lue kokeeseen s.4-23 ja tee Kertaus-moniste
MA: s. 78-79 loppuun ja s. 80 Kotitehtävät


Pitkästä aikaa opekin tässä kirjoittelee. Järjestäjät ovatkin olleet aktiivisia kirjoittajia. Eilen Hämeen Sanomien toimittaja kävi jututtamassa minua ja oppilaita Liikkuva koulu-aiheesta. Lehtijuttu ilmestyy huomenna. Eilen oppilailla oli erityisopettajan pitämä tekstisanelu, jota tehtiin pitkään ja hartaasti.

Tänään meillä oli "Korispäivä -lyhyt ja ytimekäs". Näin oppilastiimi oli sen kirjannut. Lähdettiin vähän aikaisemmin välkälle ja pelattiin korista luokkajoukkueilla. Itsekin olin mukana pelailemassa. Se oli vaihteeksi tosi kivaa!

Tänään sain myös jakaa käytöskukkasia koko alkuviikon ajalta ja vielä kaikilta päiviltä... Huh huh! Palkintotunti on vain kolmen käytöskukkasen päässä. Syysloma on tehnyt ilmeisesti hyvää (ja istumajärjestyksen vaihdos).

t:Jenni-ope

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti