perjantai 23. lokakuuta 2015

SAIRAAN NOPEE PÄIVÄ

Tänään oli perjantai pwärinät. Aamusta olimme Action Factory:ssa, koska olimme voittaneet Omin voimin kouluun -kisan!!! Siellä olimme noin 2 tuntia ja siitä menimme koululle ja tarkistimme matikan läksyt. Seuraavaksi on äidinkielitunti A-ryhmällä. SAIRAAN NOPEE!


Rosanna ja  Maria

LÄKSYT:

Matikka: s. 82-83 loppuun ja s. 84 Kotitehtävät
Äidinkieli (A): s. 42-43 Lue ja tehtävä 3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti