perjantai 2. lokakuuta 2015

SUUNNISTUSTA AHVENISTOLLA!

Tänään meillä oli fykeä eli fysiikka kemiaa jossa käsittelimme atomeja.Sen jälkeen meillä oli lukupalkit joissa luemme jotain kirjaa eli joko Ronja ryövärin tytärtä,Futistähtiä,Matildaa tai Faaraonkuutio.Sitten menimme suunnistamaan Ahvenistolle.Sen jälkeen meillä oli ruokailu jossa oli puuroa.Sitten A-ryhmällä on äikkää ope tuli just luokkaan eli MOIII!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti