tiistai 20. lokakuuta 2015

PÄIVÄSTÄ PÄIVÄÄN

Heipsan terveppä heipsan!! Tänään oli välkkäri kokous (vain välkkärit). Sitten oli matikan tunti. Ruokana tänään oli riisiä ja kanakastiketta. Ainiin. Meillä olikin noin tunti kirjoitelmien tekemistä ja sitten matikkaa. Saimme myöskin tuoda omia urheiluvälineitämme.

LÄKSYT:
 ÄIKKÄ: KIRJOITELMA LOPPUUN!


















T: JÄRJESTÄJÄT:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti