tiistai 6. lokakuuta 2015

kylmä päivä

Tänään aamulla oli äikkää sen jälkeen matikka ja ruokailu. Ruokana oli uunikalaa. sen jälkeen
saimme kokeet ja menimme välkälle. sitten oli kuvistunti.


Läksyt:

MATIKKA: S.70-71 LOPPUUN JAKOTITEHTÄVÄ S72
ÄIKKÄ MONISTE LOPPUUN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti