Tänään ensimmäisenä oli fyke:n koe. Sen jälkeen oli matikkaa jossa kertasimme asioita koettä varten joka on TIISTAINA 17.11! Sitten lähdimme säbähallille pelaamaan säbää, kun olimme halilla laitoimme pelit pystyyn ja aloimme pelaamaan. Seuraavaksi A-ryhmällä on äidinkieltä. B-ryhmä on jo päässyt koulusta.
LÄKSYT: FYKE: ei tullut!
MA: harjoittele kokeeseen!
ÄI: (VAIN A-ryhmä) ei tietoa mutta muistakaa tehdä äikän läksyt!
'
T: apulaistontut
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti