perjantai 13. marraskuuta 2015

Kirpputori ja säbää

Tänään ensimmäisenä oli fyke:n koe. Sen jälkeen oli matikkaa jossa kertasimme asioita koettä varten joka on TIISTAINA 17.11!  Sitten lähdimme säbähallille pelaamaan säbää, kun olimme halilla laitoimme pelit pystyyn ja aloimme pelaamaan. Seuraavaksi A-ryhmällä on äidinkieltä. B-ryhmä on jo päässyt koulusta.



LÄKSYT: FYKE: ei tullut!
                 MA: harjoittele kokeeseen!
                 ÄI: (VAIN A-ryhmä) ei tietoa mutta muistakaa tehdä äikän läksyt!
'

T: apulaistontut

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti