Tänään meillä alkoi 10.30 koulu. Ekalla tunnilla meillä oli äidinkieltä ja toisella tunnilla meillä oli matematiikkaa.Tänään ruokana oli lihaperunasoselaatikko ja salaattia. välkkä alkoi 12.15 ja loppui 12.45 Välkän jälkeen meillä oli kuvista.
KOTITEHTÄVÄT:
matikasta s.116-117 2 seuraavaa tehtävää.
äidinkieli kirjoitelmavihko. kirjoita kirjoitelma maanantaiksi
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti