perjantai 20. marraskuuta 2015

Lasten oikeuksien päivä

tänään aloitimme fykellä kävimme läpi fyken koetta ja tehtiin pieni koe kasviksilla sitten etenimme matikkaan geometriaan ja kävimme läpi geometrian vanhoja asioita sitten katsoimme elokuvan Joulutarina ja lahdimme ruokailuun ja söimme hampurilaisia


läksyt: matikka s.124 kt 1 fyke kpl 9 1-3 ja selvitä kauan selviää ilman vettä


kirjoittanut Eemu koska Aleksi vain pelleilee

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti