tänään aloitimme fykellä kävimme läpi fyken koetta ja tehtiin pieni koe kasviksilla sitten etenimme matikkaan geometriaan ja kävimme läpi geometrian vanhoja asioita sitten katsoimme elokuvan Joulutarina ja lahdimme ruokailuun ja söimme hampurilaisia
läksyt: matikka s.124 kt 1 fyke kpl 9 1-3 ja selvitä kauan selviää ilman vettä
kirjoittanut Eemu koska Aleksi vain pelleilee
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti