perjantai 6. marraskuuta 2015

säbää ja nenäpäivä disco

Tänään ekalla tunnilla olitiin koneella. Sen jälkeen oli liikuntaa sitten ruokailu ruokana oli
kinkkukiusausta sen jälkeen a-ryhmällä oli  K Vn äikän tunti.tyttöjen koris joukkueen nimet oli
marjamehut ja pullamössöt

läksyt:lue fyken kokeseen s10-22

kirjoittanut:andre ja tarkistanut eemu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti