Tänään ekalla tunnilla olitiin koneella. Sen jälkeen oli liikuntaa sitten ruokailu ruokana oli
kinkkukiusausta sen jälkeen a-ryhmällä oli K Vn äikän tunti.tyttöjen koris joukkueen nimet oli
marjamehut ja pullamössöt
läksyt:lue fyken kokeseen s10-22
kirjoittanut:andre ja tarkistanut eemu
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti