keskiviikko 4. marraskuuta 2015

Tänään aloitimme historialla oli iso koe koe oli keski vaikea sitten menimme aamun avaukseen lauloimme pari virteä sitten tulimme luokkaa tekemään uskontoa jatkoimme siitä bilogiaan aloimme tekemään ryhmätyötä

kirjoitanut:eemu


läksyt:uskonto s25 teht 1-4 biologia ryhmätyö loppuun

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti