Tänään aloitimme historialla oli iso koe koe oli keski vaikea sitten menimme aamun avaukseen lauloimme pari virteä sitten tulimme luokkaa tekemään uskontoa jatkoimme siitä bilogiaan aloimme tekemään ryhmätyötä
kirjoitanut:eemu
läksyt:uskonto s25 teht 1-4 biologia ryhmätyö loppuun
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti