torstai 19. marraskuuta 2015

Torstai koulupäivä

Tänään ensimmäisellä tunnilla oli musiikkia. sen jälkeen oli välkkä. Välkän jälkeen oli matikkaa.Matikassa menimme geometrian juttuja.Menimme sitten syömään. Ruokana oli Kepakkoa ja perunamuusia. Sen jälkeen meillä oli biologiaa.Kävimme läpi elämän keskiaikaa. Sitten oli välkkä. Välkänjälkeen meillä oli englantia. Koululoppui

kotitehtävät
matikka s. 120 kt mökki
bg s.92-93 teht 1-3 3tehtävä n vapaaehtoinen.
englannista emme tiedä vielä. ARVOITUS

Kirjoittajat juliana ja reetta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti