torstai 12. marraskuuta 2015

Maisteltiin marjoja

Tänään oli ensimmäisellä tunnilla musiikkia. sitten oli biologian lapsi opetuksia. Eli että lapset opettivat toisia. Kävimme siinä läpi metsän ja järven. Sitten oli välkkä ja välkän jälkeen on enkkua.

läksyksi tuli:

BG: s.30-31 teht. 1


tehnyt:Veera,Rosanna




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti