Tänään oli ensimmäisellä tunnilla musiikkia. sitten oli biologian lapsi opetuksia. Eli että lapset opettivat toisia. Kävimme siinä läpi metsän ja järven. Sitten oli välkkä ja välkän jälkeen on enkkua.
läksyksi tuli:
BG: s.30-31 teht. 1
tehnyt:Veera,Rosanna



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti