keskiviikko 11. marraskuuta 2015

#tänäänolikivapäivä

Aloitimme tänään hissalla Suomen esihistorialla.Sen jälkeen oli palkintotunti menimme sardiinipurkkia ja söimme herkkuja.Sitten oli bilsaa ja käsittelimme maatila-aihetta.Ruokana oli kanakeittoa sitten oli enkkua ja äikkää.


LÄKSYT:Bilsa lue s.24-25
Historia:S151 teht 1-5 selitä mikä oli hämeen tilanne juuri jääkauden jälkeen.
äikkä moniste

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti