maanantai 2. marraskuuta 2015

Tänään aloitimme matikkalla ja b-ryhmä meni enkkuun. Sen jälkeen aloitimme isänpäivälahjoilla ja historialla.
Kun olimme valmiit menimme ruokailuun. Ruokana oli kalakeittoa ja omenaa.

Kirjoittanut: Eemu ja Aleksi.K


Läksyt: Matikka 102-103 loppuun ei kotitehtävä laatikkoa.
Historia: Ryhmätyö valmiiksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti