Tänään aloitimme matikkalla ja b-ryhmä meni enkkuun. Sen jälkeen aloitimme isänpäivälahjoilla ja historialla.
Kun olimme valmiit menimme ruokailuun. Ruokana oli kalakeittoa ja omenaa.
Kirjoittanut: Eemu ja Aleksi.K
Läksyt: Matikka 102-103 loppuun ei kotitehtävä laatikkoa.
Historia: Ryhmätyö valmiiksi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti